Türkiye’nin İlk Grunge Grubu “Metropolis” ile Workshoplar Çok Yakında Tekrar Sizlerle
ÜLKEMİZİN ÜNLÜ ROCK GRUPLARINDAN METROPOLİS ile WORKSHOPLAR İÇİN YERİNİZİ AYIRTIN
Türkiye’nin İlk Grunge Grubu “Metropolis” ile Workshoplar Başladı. Müzik kursları kapsamında Ramel Sanat öğrencileri ünlü rock grubu “Metropolis” ile her ay düzenli olarak workshoplara katılmaktadır. Türkiye’nin sayılı gruplarından Metropolis, 1995 yılında Avusturya’dan aldığı teklifle o yılın son günlerinde Avusturya’ya gitti. Ülkemizin ilk grunge grubu, müzik hayatına dört yıl bu ülkede devam etti. Bu dört yıl içinde katıldığı festivallerle uluslararası bir grup haline gelen Metropolis; Avusturya, Almanya ve İtalya başta olmak üzere yüzden fazla platformda yaklaşık bin konser verdi. İlk albümleri “Makine”yi Avusturya’da kaydettikten sonra, 1999 Temmuz’unda Türkiye’ye döndü. 3 yıllık süreçte albümlerinin bir takım unsurlarının değiştirilerek ticarileştirilme baskısıyla karşılaşan grup, albümlerini Avusturya’da kaydettikleri şekilde olduğu haliyle yayınlayabilmek için mücadele etti. Sürecin sonu 2002 Ocak ayında Metropolis, kendi sanatını icra edebildiği “Makine” albümünü Ada Müzik etiketiyle yayınlayarak gerçekliği ve müzikalitesi ile dinleyenlerinin yanı sıra dönemin müzisyen jenerasyonu üzerinde derin izler bıraktı. Türkiye’nin İlk Grunge Grubu “Metropolis” ile Ankara Ramel Sanat bünyesinde workshoplar.